W Biotaniqe jesteśmy zdania, że aby w pełni rozwinąć swoje możliwości, konieczne jest działanie na innych polach niż te, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Właśnie dlatego postanowiliśmy w dniach 7-8 grudnia 2017 wziąć udział w VIII Konferencji Naukowej Katedr Marketingu Uczelni Technicznych – Market Info.
Wydarzenie odbyło się w Gdańsku na Politechnice Gdańskiej pod patronatem Dziekana Wydziału Zarządzania i Ekonomii PG i stanowiło merytoryczną dyskusję nad problematyką marketingową. Firma zorganizowała dla studentów konkurs obejmujący case studies opracowane dla Biotaniqe, aby zbadać perspektywę ludzi młodych na handel i promowanie marki. Zwycięzcy Konkursu wraz z Prowadzącym otrzymali zestawy kosmetyków z Biotaniqe.
Wybraliśmy to wydarzenie, ponieważ jako młoda marka wierzymy w ciągłe poszerzanie horyzontów, a dyskusja może przynieść nam większe korzyści niż jej brak. Nie ma nic tak twórczego, jak wysłuchanie innych, zwłaszcza doświadczonych osób, takich jak pracownicy naukowi wydziałów ekonomii i zarządzania z całej Polski. Biotaniqe ceni sobie współpracę z placówkami naukowymi i wyraża zainteresowanie światem kosmetycznym nie tylko pod kątem wizualno-użytkowym, ale i naukowym.
Najważniejszym elementem konferencji był jednak konkurs, który miał na celu zaangażowanie studentów do działania przedsiębiorczego i kreatywnego – i to się udało!