REJS BIOTANIQE

Tego lata Biotaniqe zaprosił 6 znanych i cenionych influencerek, które jednocześnie tworzą 3 pary wspaniałych przyjaciółek, w luksusowy rejs po Zatoce Gdańskiej: @olciiak, @paulinye, @karolina_maras, @nostressbeauty, @mirabelove oraz @gosia_skowronska!

Noc w prestiżowym hotelu położonym w samym sercu Sopotu, ekskluzywna kolacja degustacyjna inspirowana kosmetykami Biotaniqe, pyszny brunch na sopockiej plaży, a potem rejs naszym jachtem Biotaniqe! Do tego porady dotyczące pielęgnacji przygotowane przez ekspertów marki.

Tak wyglądał weekend, na który zaprosiliśmy 6 znanych kobiet polskiego Instagrama,  które są na codzień obserwowane przez tysiące z nas. W trakcie rejsu Biotaniqe celebrowaliśmy ich przyjaźń, kobiecą moc i wsparcie oraz mieliśmy okazję posłuchać opowieści o ich wyjątkowym trybie życia i niezwykłych relacjach, jakie je łączą.

Naszym wspaniałym gościom zapewniliśmy nocleg w prestiżowym hotelu w samym sercu Sopotu. W pokojach na każdą z nich czekał zestaw naszych bestsellerów.

KOLACJA POWITALNA

Ekskluzywna kolacja odbyła się w znanej restauracji w Sopocie. Specjalnie na tę okazję Szef Kuchni przygotował degustację posiłków inspirowanych kosmetykami Biotaniqe. Podczas wieczornego spotkania influencerki otrzymały jedwabną apaszkę zaprojektowaną specjalnie dla Biotaniqe we wspołpracy z marką modową Malgrau.

BRUNCH NA PLAŻY

W sobotę rano oddałyśmy się pasjonującym, kobiecym rozmowom przy pysznym brunchu na słonecznej, sopockiej plaży.
W ten upalny dzień ukojenie dla naszej skóry niósł nam Różany Tonik z naszej bestsellerowej linii Micro Purifying.

#rejsBIOTANIQE

Po brunchu, w szampańskich nastrojach, wyruszyłyśmy z Sopockiej Mariny w rejs naszym jachtem Biotaniqe.

W trakcie żeglugi po Zatoce Gdańskiej mieliśmy okazję pokazać naszym gościom gdyński klif oraz piękne Trójmiasto z zupełnie nowej perspektywy. Zadbaliśmy o to, aby ten wyjątkowy czas wypełniony był zasłużonymi przyjemnościami błogim relaksem.

HISTORIE "CZUJE I WIEM"

Niezapomniane chwile na morzu wypełnione były kąpielami w promieniach słońca i ciekawymi opowieściami o kobiecym wsparciu i przyjaźni.

Obecna razem z nami Marta Pałucka, Miss International Poland 2018, opowiedziała naszym gościom o swoich wyjątkowych podróżach po całym świecie oraz zdradziła rąbka tajemnicy na temat wybór Miss.

DZIĘKUJEMY <3

Po weekendzie pełnym wrażeń, niezapomnianych wspomnień, pozytywnych emocji, spędzonym w wyjątkowym, wspaniałym towarzystwie pożegnałyśmy się w Sopockiej Marinie.